بازیکن اسطوره ای فوتبال که با سانترهایش معروف بود | دیوید بکهام

نام بازیکن فوتبالی که با سانترهایش معرف بود

اسطوره ای فوتبال که با سانترهایش معروف بود

بازیکن اسطوره ای فوتبال که با سانترهایش معروف بود | دیوید بکهام

دیوید بکهام اسطوره ای که با سانترهایش معروف بود

بیوگرافی دیوید بکهام اسطوره سانتر در فوتبال

دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام فوتبالیست مشهور انگلیسی است.همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان اسپایس گرلز است.

او چهار فرزند به نام‌های بروکلین (متولد ۴ مارس ۱۹۹۹)، رومیو (۱ سپتامبر ۲۰۰۲)، کروز (۲۰ فوریه ۲۰۰۵) و هارپر (متولد ۱۰ژوئیه ۲۰۱۱) دارد. او دارای دو توپ طلا است و یک بار بازیکن سال اروپا شده‌است و یک بار هم در سال ١٩٩٩ دومین بازیکن برتر جهان بعد از ریوالدوی برزیلی شد.

وی یازده بار زیباترین بازیکن فوتبال شده‌است. وی در کارهای خیر خواهانه نیز شرکت مؤثر دارد بگونه‌ای که تمام دستمزد خود در پاری سن ژرمن را که در آن زمان بیشتر از دستمزد تمام فوتبالیست‌ها بود را به سازمان کودکان سرطانی اهدا کرد.

دیوید بکهام فوتبال حرفه‌ای خود را از جوانان منچستر آغاز می‌کند چند ماه پس از حضور او در تیم جوانان منچستر یونایتد وی برای بازی در جام اتحادیه انگلیس به تیم بزرگسالان دعوت شد و پیراهن شماره ٧ را که قبلاً تن بزرگان منچستر بود را پوشید. هر چند در اولین حضورش در تیم بزرگسالان منچستر یوناتید نیمکت نشین بود ولی دو سال و نیم بعد بکام به همراه تیم بزرگسالان برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. فصل ۹۶/۱۹۹۵اولین حضور بکهام در لیگ برتر بود.